amyz story, tulis

Ok. Aku Tukar Theme~

Disebabkan ada icon orang gemuk di ruang komen, maka aku tukar template lain. Ada orang siap tak nak komen lagi kat blog ni sebab icon orang gemuk tu. Siapa ye? Tak kan lah Syahida. :-p Haha. Tak apa. Aku tak kecil hati. Sebab bukan aku yang buat icon orang gemuk tu. Ianya datang sekali dengan pakej template. Aku ni jenis menerima seadanya apa. Haha. Poyo~

Aku guna template ini sementara aku mahu cari template yang lebih simple macam template lama. Simple dan damai. Itu saja yang aku mahu bila aku menulis. 🙂

Dan di blogspot, blog amyz3 yang aku delete, sudah dihapuskan terus oleh blogspot. Aku tidak boleh recover blog itu semula. Terlalu banyak entri-entri yang aku suka di dalam itu, sudah terkubur, sudah terhapus. Menyesal? Tidak. Aku tidak menyesal atas apa jua yang aku pilih dan buat selama ini. Walaupun, pilihan aku salah diakhirnya, aku tahu dan aku pasti – sesuatu yang berlaku ada rahmat dari Nya. Insya Allah. Aku percaya itu. 🙂

Ok. Aku nak pergi cari template baru yang cun dan simple. Bye for now. 🙂

2 thoughts on “Ok. Aku Tukar Theme~”

  1. baguslah kau memahami perasaan si gemok. kekekkee. 😛
    btw template ni mmg paling simple la yg penah kau guna. nice

    Like

Comments are closed.