Tepi Ais

Hihi. Rindu pula pada Ajid, anak buah Azlie yang rapat dengan PakCu tu. Hehe. Dia sebut peti ais -> tepi ais. Haha. Comel sangat! Lepas tu suka bagi teka-teki kat aku. “Makcu, Makcu. Apa benda yang macam selipar tapi tertutup semua?” Aku macam ha? Apa tu? Tak dapat la Ajid. Rupanya kasut. Hadoi la…

Sebenarnya, Jumaat lepas, Azlie dah beli peti ais. Panasonic. Tak adalah yang mahal dan yang besar. Just nice. Aku pun belum tengok lagi rupa bentuk yang real pun. Baru tengok-tengok gambar dan spesifikasi di website saja. Nanti balik Johor, barulah tahu keadaan sebenar. Huahua. Sekaligus membeli barang untuk memenuhkannya. Haha. Tak adalah. Tengoklah macam mana nanti. πŸ˜‰

Banyak lagi perlu dibeli untuk melengkapkan rumah kami tu. Tapi tak apalah. Berdikit-dikit dahulu. πŸ˜‰

Advertisements

Author: AmyzLie

writing is just another emotion expression.

3 thoughts on “Tepi Ais”

  1. kak nett : hahaha. ajid tu mmg comel, manja plak tu. hadoi laa..

    darwina : meh la datang.. bila akak dah pindah, datang2 la melawat. huhu.

    Like

Comments are closed.