Konvo Sudah Confirm

Balik dari kerja, tengok tempat surat, ada surat dari UTM untuk aku. Wah, surat konvo. Excited!

Alhamdulillah~ Dapat juga konvo dan dapat juga ijazah sarjana muda dalam masa 2 tahun. Alhamdulillah..

konvo

Sudah tetap 26 – 29hb ni konvo. Konvo bulan March memang kecil-kecilan. Tapi tak kisahlah, janji konvo. πŸ˜‰

Raptai pada 26hb. Konvo untuk Ijazah Sarjana Muda Sains (Sains Komputer) dan ijazah lain dari fakulti aku pada hari Ahad, 28hb sesi petang. Harap-harap diorang bagi aku duduk sebab aku mengandung. Malas nak beratur panjang-panjang oke. Ngeee..

Konvo ni, ayah & mak nak datang. Nak tinggal kat Johor untuk beberapa hari. Ayah & Mak pun nak lawat Mak & Abah kat Tg. Mak & abah, pula aku belum tanya lagi nak tengok aku konvo ke tak. Nanti weekend ni balik Tg, aku nak ajak Mak & Abah datang konvo aku. Hehe. Sebab masa encik A2lie graduate dulu, dia tak pergi konvo. :-p Hiii..

Author: AmyzLie

writing is just another emotion expression.

2 thoughts on “Konvo Sudah Confirm”

Comments are closed.