amyz azlie, emosi

Flashback #1

Tahun 2009. Dalam kereta yang sedang melintasi padang kuda UTM.

Azlie : Kenapa kad matrik u ni, nama AMI je? Bukan kena letak nama penuh ke?

Amyz : Sebab nama penuh ada 10 huruf. Diorang allocate 9 huruf saja kat borang tu.

Azlie : Abis tu?

Amyz : Tak kan la nak letak nama i jadi AMIZURAID pula?

Azlie : Hahaha.

Kan.. dah rindu. 🙂

Advertisements

2 thoughts on “Flashback #1”

  1. wah, rumantiknya. tak deting kat tasik UTM ke time tu. hehehe

    Seb baik tak letak amyz93. bleh letak URL lagik.. 🙂

    Like

  2. effa : hahaha. penah jugak. masa tu bulan puasa. buka puasa tepi tasik. romentik tak? hahaha.

    kalo letak url, “ini dah melampau” kata pegawal hal ehwal pelajar yg bertugas. hahaha.

    Like

Comments are closed.