amyz story, tulis

Nurul & Nur Medina

Tertawan pada bulatnya mata Nur Medina ini, aku berkenalan dengan Chika atau Nurul, pemilik blog Nurulism. Sebab lain, dia sebaya dan kenal dengan adik lelaki aku, Zaim. Sebab lagi satu, rumah Chika dekat sangat dengan rumah aku. So, aku fikir, why the hell not?

Malu-malu juga. Tapi, dapat apa kalau malu. Kan? Dia pun ada jemput datang kenduri. Kalau suruh datang makan pun nak segan. Sila duduk dalam hutan.

Jemputan kenduri Qurban selepas Isyak di rumahnya, aku hadiri. Chika kecil saja orangnya. Comel. Bulu mata dia cantik. Haha. Ops sorry. Aku memang suka tengok bulu mata orang, sebab mine tak cantik dan tak banyak. Haha. Owh, Medina sangat ramah. Bila tegur dia, becok sungguh bercerita. Bersinar-sinar mata dengan ceria. Haha. Comel! Comel!

Chika kata dia pernah baca blog aku. Rasa macam segan sebab blog tak glamor ada orang glamor baca. Haha. Dia tanya aku geng-geng Tok Rimau ke? Haha. Ye la. Satu geng jurnal sebenarnya. Bila aku sebut Daun, terus dia cakap. Ha. Betul lah tu. Daun blogger glamor. Haha.

Medina & Mummy

Can you see how sparkling her eyes is?

Alam & Medina. Share the same wet tissue. Ahaha. Buat lawak aje ni.

Nasib baik pergi jemputan kenduri qurban ni, sebab Sabtu ini, Chika & famili dah nak balik Brisbane. Kalau tidak, tak dapat nak jumpa Medina yang adorable. 🙂

6 thoughts on “Nurul & Nur Medina”

  1. wah, bulatnya mata medina. bersinar2.

    *nak ada baby girl jugak.., nak pakaikan kebaya dan cekak rambut, legging, baju balet ada sayap kat belakang. huhuhu.

    Like

  2. lawalah tu baju tiger. anak aku dari dulu standard lah baju lubang2. pengudaraan harus bagus..kalau tak ruam..kekeke

    Like

  3. hahahaa. ko ni effa. ade je. hahaha. alam pun banyak baju lubang2 tu. memang tengahari pakai baju tu je. kalo panas sgt, atok dia biar dia berlengging. hahahaha.

    Like

  4. rumah akak dgn chika mmg sgt dekat. masa gi wedding rumah dia, baru perasan, “eh, sama tempat dgn umah kak amyz rupanya.” huhu.

    tapi sekarang dah segan balik nak tegur beliau. 😛

    Like

Comments are closed.