Tidurlah Sayang

Kita, kalau nak redakan marah, nak hilangkan tension, nak penuhkan balik peratus kasih sayang pada orang yang kita sayang – terutamanya pada anak, suami atau isteri. Kita tatap puas-puas masa dia tidur. Insya Allah, hati kita lembut dan penuh semula kasih kita pada mereka. Kalau mereka ada sakitkan hati kita sengaja atau tidak. Malam tu, bila dia dah tidur, kita tataplah wajah dia. Semoga kasih sayang antara kita dan mereka kekal selamanya. πŸ™‚

Bila melihat Alam tidur tiap-tiap malam buat aku tambah-tambah sayang pada dia dan pada Azlie. Dan rasa bersyukur sangat-sangat kerana dikurniakan anak yang comel macam Alam (puji anak sendiri lagi. Biarlah. Siapa lagi nak puji?), juga bersyukur punya suami yang menyayangi aku sebaiknya.

Anak mama, kesayangan papa. Sleep tight, my dear. πŸ™‚

Advertisements

Author: AmyzLie

writing is just another emotion expression.

5 thoughts on “Tidurlah Sayang”

  1. hehe. comey alam tido..

    dulu time zaid baya2 ni. siap belek2 tangan kaki dia, rasa bangga sangat cam gini punya sempurna keluar dari rahim kita.cewah.

    turn si fathul skrg. dia tido je. aku zasss capai bantal. kena tido wooo..amik peluang rehat. dia bangun karang mengaruk, nak berdokong. kah kah kah.

    sungguh tak sentimental lah gua skrg.

    Like

  2. awin : hahaha. kalau nganga paling besar tu la paling lena sekali. siap bunyi2. hahahha.

    effa : hahaha. aku ni, masa susukan alam siap tertido sekali. tak dan nak tgk dia tido. unless dia tido dulu bukan masa menyusu. hahahaha

    alam ni anak pertama, memang manja. aku rasa anak kedua aku nanti survival aje. hahaha.

    newrin : couldn’t agree more. diorang lah penawar. hilang penat bila balik tgk muka dia. hihi. πŸ˜€

    nonah : hahaha. itu sila tanya encik azlie. adakah aku tido menganga? hahaha.

    Like

Comments are closed.