Doa yang Dimakbulkan.

Syukur. Terima kasih Tuhan. Terima kasih pada yang mendoakan. Terima kasih kepada suami.Terima kasih mak ayah. Terima kasih kepada keluarga. Terima kasih kepada kawan-kawan. Terima kasihhhh~ Ya Allah. Syukurnya~

Alhamdulillah. Doa dan permohonan untuk berpindah untuk bersama suami telah dimakbulkan.

Akan lapor diri pada Isnin depan di JB, jika tiada apa-apa aral. πŸ™‚

Terima kasih. Terima kasih. Terima kasih. πŸ™‚

Advertisements

Author: AmyzLie

writing is just another emotion expression.

5 thoughts on “Doa yang Dimakbulkan.”

  1. alhamdulillah. alhamdulillah.

    wah, isnin dah lapor diri dah~

    pagi2 aku dah senyum gembira. tahniah amyz and azlie !!!

    Like

  2. ayob : Hahaha. Alhamdulillah… Terima kasih sebab doakan dan tolong riki2 tmpt kosong kat sana. Haha

    ceh. JJ tu nanti. tiap2 minggu pegi. Haha.

    Effa : Alhamdulillah. Syukur sgt2 ni. Aku mmg niat nak call ko hari ni nak bgtau. Sebab tak sempat lagi. Alhamdulillah. Terima kasih sebab call aku tadi dan terima kasih atas doa. Doa ibu tu makbul. Hahaha. Terima kasih sgt2. πŸ™‚

    Like

Comments are closed.