Baru 3 Tahun.

12. 12. 2011

Happy 3rd Anniversary

Amyz & Azlie.

 

Aku yang banyak kekurangan ni, bersyukur kerana ada dia sudi menikahi aku. Terima kasih, sayang~ πŸ™‚

Cinta itu mudah. Tetapi, mengekalkan cinta itu memerlukan usaha dan kerjasama dua pihak. πŸ™‚

When I choose to marry him, I know I make a right decision. πŸ™‚

Ya. Kadang-kadang dia suka sangat kacau aku, sampai aku cakap, “Jangan la kacau mama!!” Dia cakap kat aku, “ok. nanti cari kan sorang untuk i kacau tiap hari”. Tapi, aku tak nak. Biarlah dia kacau aku tiap-tiap hari pun tak pe. πŸ™‚ Biarlah. Dia memang suka menyakat. Terima aje la. Haha.

Last but not least.

Let’s be our love. Eternity. πŸ™‚

Lots of love, hugs and kisses.

xoxoxoxoxoxoxo

Your Amyz.

Author: AmyzLie

writing is just another emotion expression.

3 thoughts on “Baru 3 Tahun.”

  1. Alhamdulillah..tahniah kak amyz.:).Semoga ikatan cinta akak n en.suami akan berkekalan ke akhir hayat.Diberkati Allah selalu..syahdu jer baca post akak ni..bila ler nk leh feeling-feeling wat post gini.hehehe..

    Like

  2. Shahid : Alhamdulillah. Terima kasih atas doa. Semoga Allah makbulkan. Amin. πŸ™‚ Insya Allah satu hari nanti Shahid akan berjumpa jua dgn lelaki yg dianugerahkan Allah untuk menjadi teman kita dunia akhirat. amin~ πŸ™‚

    Like

Comments are closed.